پاپ آهنگ مرجع دانلود آهنگ جدید و فیلم و سریال

جدیدترین و به روز ترین فیلم ها و آهنگ ها در پاپ آهنگ

پاپ آهنگ مرجع دانلود آهنگ جدید و فیلم و سریال

جدیدترین و به روز ترین فیلم ها و آهنگ ها در پاپ آهنگ

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
http://shop-star.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%20%D8%B1%D9%88%D9%84%DA%A9%D8%B3%20%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

http://shop-star.ir/Casio.jpg

خرید اینترنتی ساعت بند چرم الیزابتخرید اینترنتی ست کامل طراحی ناخن

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام شمع و پروانه

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام شمع و پروانه با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ :سعید آسایش ، پیانو : آراز محمد

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سعید آسایش بنام شمع و پروانه :

تقدیر تو بوده این درد و این عذاب
خواست خدا بوده این زندگی برات
اما تو میتونی بازم دووم بیار
ای وای دلم شکست چه تلخه روزگار
بازم دعا میکنم هرشبو
یادت دیوونه کرده قلبمو
بعد یه سال زیارت رفتمو
امشب عهدی با خدا بستمو
من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر
من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید آسایش بنام شمع و پروانه

♫♫♫♫♫♫

بازم دعا میکنم هرشبو
یادت دیوونه کرده قلبمو
بعد یه سال زیارت رفتمو
امشب عهدی با خدا بستمو
من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر
من پروانه و تو شمع
هر دو میسوزیم آخر
مثل گُل شقایق
هردومون میشیم پرپر

  • ۹۳/۱۱/۲۰
  • مرتضی نوین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی