پاپ آهنگ مرجع دانلود آهنگ جدید و فیلم و سریال

جدیدترین و به روز ترین فیلم ها و آهنگ ها در پاپ آهنگ

پاپ آهنگ مرجع دانلود آهنگ جدید و فیلم و سریال

جدیدترین و به روز ترین فیلم ها و آهنگ ها در پاپ آهنگ

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
http://shop-star.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%20%D8%B1%D9%88%D9%84%DA%A9%D8%B3%20%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

http://shop-star.ir/Casio.jpg

خرید اینترنتی ساعت بند چرم الیزابتخرید اینترنتی ست کامل طراحی ناخن

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید دستتو ول نمیکنم رضا صادقی و محسن خانی

Download New Music Reza Sadeghi Do not let your hand, آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانی دستتو ول نمیکنم, آهنگ دستتو ول نمیکنم از رضا صادقی و محسن خانی, دانلود آهنگ جدید دستتو ول نمیکنم رضا صادقی و محسن خانی, دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانی به نام دستتو ول نمیکنم, دانلود آهنگ دستتو ول نمیکنم رضا صادقی و محسن خانی, دانلود دستتو ول نمیکنم از رضا صادقی و محسن خانی, دستتو ول نمیکنم از رضا صادقی و محسن خانی, رضا صادقی و محسن خانی به نام دستتو ول نمیکنم, متن آهنگ رضا صادقی و محسن خانی به نام دستتو ول نمیکنم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانی دستتو ول نمیکنم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : حمید فریزند ، آهنگ و تنظیم : انوشیروان تقوی

Download New Music Reza Sadeghi Do not let your hand

دانلود آهنگ دستتو ول نمیکنم رضا صادقی و محسن خانی

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانی بنام دستتو ول نمی کنم :

هیچکسی به جز خودت نداشت هوامو
تازه فهمیدم تو میمونی برامو
تو دلم حرف میزنم اما تو میشنوی صدامو
تو فقط بودی که دستامو یه لحظه ول نکردی

خیلی وقته که بهت سر نزدم دلم گرفته
من به جز با همه راه اومدم دلم گرفته
دوست دارم حرف بزنم اما گلومو غم گرفته
اینقده خوبی که این جدایی رو باور نکردی

دیگه دست تورو ول نمیکنم
جز تورو مهمونه دل نمیکنم
این دلی که مثل دریا میمونه
من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم
دیگه دست تورو ول نمیکنم
جز تورو مهمونه دل نمیکنم
این دلی که مثل دریا میمونه
من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانی بنام دستتو ول نمی کنم

♫♫♫♫♫♫

همه ی دنیارو چرخیدمو مثل تو ندیدم
بی تو هر سمتی که رفتم به یه بی راهه رسیدم
بی تو رفتنو زدن همه یه خنجر روی پشتم
با تو ای خدا همه دنیارو دارم توی مشتم
با تو ای خدا همه دنیارو دارم توی مشتم

دیگه دست تورو ول نمیکنم
جز تورو مهمونه دل نمیکنم
این دلی که مثل دریا میمونه
من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم
دیگه دست تورو ول نمیکنم
جز تورو مهمونه دل نمیکنم
این دلی که مثل دریا میمونه
من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64
Download

  • دانلود آهنگ دستتو ول نمی کنمx
  • دانلود آهنگ جدید رضا صادقیx
  • دانلود آهنگ جدید دستتو ول نمی کنمx
  • دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانیx
  • دانلود آهنگ 94 رضا صادقیx
  • جدیدترین آهنگ های رضا صادقیx
  • دانلود کارهای رضا صادقیx
  • دانلود آهنگ با لینک مستقیمx
  • دانلود آهنگ جدید دستتو ول نمیکنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی